luni, 22 august 2011

Sistemul Educational Depravat - Educational system depraved

Romania,Ascensiune,Spiritualitate,Inuaki,2021,Sistemul Educational Romania,



Toate problemele din aceasta societate sunt din cauza sistemului educational depravat care il programeaza pe om sa fie lacom, materialist, ignorant si competitiv cu cei din jurul lui.

Universul manifestat material este dual. Pentru intuneric exista lumina, pentru rosu exista verde, pentru cald exista rece -- totul tine de sistemul de referinta al observatorului.

Dualismul este prezent pretutindeni -- chiar si in modul de alcatuire a mintii tale -- creierul este format din doua emisfere -- stanga (ratiunea, lingvistica) iar dreapta (subconstinetul, intuitia, spiritualitatea).

Sistemul educational ne ajuta sa ne dezvoltam doar inteligenta mentala-rationala - emisfera cerebrala stanga-gandirea logica, analitica, liniara-secventiala, care vede lucrurile separeate-in parti, gandire bazata pe cele 5 simtur-lumea fizicai-Obiectiva (calcule ,figuri, fapte, numere).

Iar inteligenta emotionala-emisfera cerebrala dreapta bazata pe inuitie, creativitate, arta,imaginatie,empatie-sentimente,unitate-imaginea de ansamblu-context, subconstient, spiritualitate, este data la o parte, suprimata.

De aceea societatea occidentala pune accentul pe partea rationala -- pe emisfera stanga. Datorita lipsei de timp pentru introspectie -- adica momente in care sa fim singuri cu gandurile, emotiile si senzatiile noastre nu facem decat sa ne izloam de emisfera dreapta responsabila cu intuitia, spiritualitatea -- ceea ce numim al saselea simt.

Inteligenta mentala trebuie sa fie condusa de cea emotionala, ci nu invers. "Heart over mind"( Inima peste minte).

In spiritualitatea autentica initiatul trebuie sa-si "coboare" mintea in inima. De aici si expresia: "Urmeaza-ti Inima".

Cele doua emisfere cerebrale trebuie sa functioneze ca un cuplu, in armonie. Emisfera stanga a creierului este asociata cu principiul masculin-simbol soare (ratiunea, gandirea logica, materialism-fizicul), iar cea dreapta cu cel feminin-simbol luna (inuitia, compasiunea, afectivitatea, spitiualitatea) Acum putem observa de ce societatea noastra este de tip patriarhal (suprimarea principiului feminin).

Societatea matriarhala nu inseama opusul societatii patriarhale, ci echilibrul dintre principiul masculin si cel feminin.

În societăţile matriarhale, chiar şi religia era o experienţă vie, în care întâlnirea cu Divinul nu era legată de un sistem de dogme şi credinţe, ci constituia o experienţă personală.

În religiile societăţilor patriarhale, Divinul este perceput ca fiind îndepărtat şi astfel aproape de neatins de către fiinţa umană: Divinul nu este văzut ca aflându-se în interiorul conştiinţei individuale şi, din acest motiv, ia naştere dorinţa de a umple această prăpastie adâncă dintre om şi Divin cu credinţe, ritualuri şi intermediari (sacerdoţi) care joacă rolul unei punţi între pământ şi cer.

Suprimand femininului din orice societate si silind oamenii sa gandeasca strict cu emisfera stanga a creierului, umanitatea si-a piersut abilitatea naturala de a percepe energia pamanteasca, cosmica si personala.

Nu este vorba despre barbat sau femeie, ci despre cele doua forte primordiale masculin si feminin, forta activa si cea pasiva.

Nici una nu e mai buna decat alta, nu pot exista una fara alta. Fiecare barbat are aspecte feminine si fiecare femeie are aspecte masculine.

Gandirea holistica, cu ambele emisfere cerebrale, echilibrul (unirea) dintre ratiune si intuitie / masculin si feminin, fizic si spiritual semnifica realizarea Sinelui / Unirea cu Dumnezeu.

In concluzie, omul fara inteligenta emotionala, este ca un robot. Spun acest lucru, deoarece la scoala invatam doar sa scriem, sa citim si sa memoram, exact de ce este capabil si un robot sa faca.

La scoala nu invatam sa fim afectuosi, iubitori cu semnii nostrii si cu tot ceea ce ne inconjoara, ci chiar contrariul.

Atât timp cât nu vom pune accentul pe formarea caracterului, ci numai pe formrea intelectului, cunoştinţele date în şcoli şi universităţi vor fi pentru tineri mijloace de a reuşi cu orice preţ în lume, de a-i înşela pe alţii, de a-i învinge, dar niciodată de a se transforma pentru a deveni binefăcători ai umanităţii.

Dacă sunt ambiţioşi, fricoşi, orgolioşi, senzuali, avari, ei aşa vor rămâne.

Noi propunem o altă Şcoală unde se învaţă să cunoaştem natura umană, să-i schimbăm caracterul său, să ne transformăm, să ne ameliorăm pentru binele lumii întregi.

Din păcate, nu sunt mulţi amatori pentru această Şcoală, pentru că a lucra asupra propriei fiinţe este mai dificil decât a deschide nişte cărţulii şi apoi a respune ceea ce conţin.

Studiile, prin ele însele, nu fac oamenii mai buni. Din contră, adesea fac din ei adevărate pericole publice!

În schimb, cunoştinţele în mâinile celor care au lucrat asupra caracterului lor şi care sunt decişi să nu le utilizeze pentru profitul propriu ci spre binele tuturor, iată un izvor de binecuvântări.

Sursa

Cititi, Analizati, Concluzionati... 

2 comentarii:

  1. de asta nu o sa imi dau fetitele la scoala...pana nu se va intampla asa ceva:"Noi propunem o altă Şcoală unde se învaţă să cunoaştem natura umană, să-i schimbăm caracterul său, să ne transformăm, să ne ameliorăm pentru binele lumii întregi.
    "

    RăspundețiȘtergere
  2. Armin van Buuren Presents A State Of Trance Don't listen, Feel!!!merda

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...